sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Parasta just NYT

Olen nähnyt muutamissa blogeissa pyörivän haasteen, jossa pitää pysähtyä miettimään 10 asiaa mitkä ovat parasta just nyt.
Mä päätin tarttua tähän koska sairastelut ja fyysiset rempat on saanut minut vajoamaan suhteellisen epätoivoiseksi. Joten pientä piristystä ja hetkeen pysähtymistä kaivataan..
(Nämä 10 kohtaa tulee vain mielen syövereistä ei missään paremmuus järjestyksessä)


TAKKI
Olen pitkään etsinyt mulle sopivaa, hyödyllistä, kaikki kriteerit täyttävää takkia.
Mutta olen aika pihi itseeni sijoittamisessa. Takki löytyi urheiluliikkeestä, mutta jostain syystä aloin himmailemaan. Puoliso huomasi että asia jäi harmittamaan minua ja perjantaina kun tulin kotiin töistä, minua odotti Super yllätys. Puoliso oli käynyt takin minulle ostamassa !!


PUOLISO
Nyt kun mulla on ollut pientä remppaa kropassa on puoliso ollut ihan suunnattoman suuri tuki ja turva. Meidän suhde vain toimii. Toisen vierellä tuntuu olo hyvältä ja turvalliselta.
Toisen kainalossa on vaan niin hyvä olla.
 
 
PUHTAAT PYYKIT JA SIIVOTTU KOTI
Viikonlopun siivous ja puhtaat pyykit, tuoksu ja fiilis.
Rentouttaa mielen.
 
 
SUKLAAMUNAT
Kinder on ehdoton ykkönen.
 
 
 
KARVA-KAVERIT
Ei hetkeä ettei nämä saisi hymyn huulille.
Häntä heiluu ja aina ollaan menossa mukana.
 
 
TUOREET KUKAT
Rakastan kukkia ja viikonloppuisin usein
tulee ostettua maljakkoon jotain kaunista.
 
 MUSIIKKI
Olen saanut viime aikoina ihan uutta virtaa musiikista.
Spotifity listalta löytyy tällä erää eniten kuunneltujen listalta
Stina Girs.
 
 
VERO
Verottaja oli muistanut.
Ja onneksi PLUSSA merkillä.
Joululahja rahaa siis tulossa.
 
 
 
 
KEVÄT
Vesisade on huuhdellut viikonlopun aikana katuja
hikkapölystä.
Ja pensaat alkaa jo pikkasen vihertää.
Oksia kun tarkkailee voi nähdä jo pieniä silmuja.
Kevät on ihanaa aikaa.
 
 
SUNNUNTAI
Rauhallinen päivä,
omalla painolla eteenpäin.
Koti siivottu,
kahvi kupissa,
Iltapäivällä tukilapsi kylään
ja herkkuja pöytään dippailujen merkeissä.
 
 
Pysähdy sinäkin ja kerro mitkä sinusta on parasta just nyt.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti