torstai 23. tammikuuta 2014

HääSuunnittelua osa?


Joo, hitaasti mutta varmasti -on kai se joku sananlasku.
Mua hiukan hirvittää tää meidän tahti. Mutta. katsotaan.

Artisti saatiin varattua, tai ainakin toivottavasti. Maanantaina se ainakin oli vielä vapaa tulemaan,
mutta mä jahkailin. Tänään laitettiin viestiä ja katsotaan sopiiko sille edelleen.
Mies ja kitara. Yksi tunti. Leppoisa ja rento tunnelma. Toivottavaa.
Nyt pitäisi vaan alkaa miettimään niitä biisejä, artistilla on oma biisilista mistä biisit pitää valita. Ensin ajattelin että apua, mulla kun olisi ollu tietyt biisit mitkä haluan, mutta hui miten pitkä biisilista sillä miekkosella olikin, taitaa ennemmin tulla valinnan vaikeus.
Onneksi puoliso voitti NRJ:n aamupojilta vähän apurahaa tuon esiintyjän hankintaan, ei nimittäin mitään ilmaista puuhaa sekään.

Joo se olikin ainoa asia mikä on edellisestä listasta nyt hoidettu. Hmm..
Mä oon kuumeisesti yrittäyt etsiä meidän hääkuville kansiota, kun en halua mitään perinteistä valkokuva-albumia. Isot sivut, paksua kartonkia mielellään.
Jos tiedät mistä voisi löytää niin vinkkaa.
Oon kaikki kirjakaupat jo käynyt etsimässä, niin ja prisman ja sittarinkin ja anttilankin kävin katsomassa. Olisi vain kiva saada noi hääkuvat kansioon niin että niitä voisi siellä juhlissa sitten katsella..
Ehkä se vielä löytyy tai sit joudun tekemään sen itse.
En vaan ehkä uskaltaisi sen varaan jättää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti