torstai 23. tammikuuta 2014

Joskus pitää kiirettä

Ihana viikon aloitus.
Maanantaina koirat pistivät illan suunnitelmat (sotkivat) uusiksi.
Töistä kotiuduttuani riehuttiin sisällä, lenkkeiltiin x2 ja riehuttiin pihalla. Ei ainakaan ollut tylsää, kun en ehtinyt edes konetta avaamaan. Noh, joskus näin.

Tiistaina töistä salille, jossa jouduin jonottamaan vapaata kaappia? siis mitä. Noh mä jonotin, en halunnut luovuttaa. Urheilin, hikoilin, juoksin ja jumppasin 50min.
Suihkun kautta suuntasin ystäväni luo joka oli loihtinut ihanan iltapalan. Ja jäätelöä ja pullaa -jota pystyi syömään hyvällä omallatunnolla, olinhan juuri hikoillut salilla. Ystäväni toivoi minulta bambulangasta rättejä, väritoivekkin löytyi.
Musta-valkoista rättiä siis virkkaamaan, vai kutomaan? saa nähdä.


Keskiviikkona työpäivän jälkeen mun työkaveri tuli mua hakemaan ja suunnattiin yhdessä meidän entisen työkaverin kanssa keskustaan Tokio 55:seen syömään sushia. Nam ja maiskis, sushia olen syönyt ennenkin, mutta vain niitä Maki(?) susheja jotka on kääritty siihen levään. Nyt lautaselle iskettiin 13 erilaista versiota ja pakko myöntää että maistu. Paitsi ehkä se tonnikala, se oli outo?
Ilta oli ihana, nää meidän kolmikon ruokatreffit jatkuu taas helmikuussa, jolloin ruokaa päästään syömään ex-työkaverin valmistamana. Mä jo pähkäilen mitä mä valmistan sitten kun mun vuoro koittaa (onneks on vielä ainakin huhtikuuhun aikaa)

Torstai TÄNÄÄN!!
Suuntasin töistä salille. Jumppasin ihan kympin jumpan ja huh että tuli hiki ja hyvä fiilis.
Puoliso odotti ruokakaupassa, tehtiin ruokaostokset ja suunnattiin haudalle viemään äidille ja isille valoa. Sieltä kotiin syömään fetasalaattia.. ja.. kahvia ja... pullaa, koska pakkohan sitä on syödä kun juuri kulutti kamalasti. 

 
Illalla vielä tiedossa lenkki koirien kanssa.



Joskus elämä tuntuu aika kivalta, eikö?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti