perjantai 6. joulukuuta 2013

Aika kiitää

7päivää
182tuntia
silloin se tapahtuu, minusta tulee vaimo.

Pientä haparointia asioiden hoitamisen suhteen on tullut vastaan. Kiire ja kiire tekee tehtävänsä. Töiden jälkeen ei jaksa ja viikonloppuisin on ollut kaikkea tekemistä.
Nyt ei kuitenkaan enään auta valittaa vaan tarttua tuumasta toimeen.

Sain itseni raahattua Korson keskustassa sijaitsevaan ConsultLady- nimiseen kosmetiikka myymälään/kauneushoitolaan. Naapurini oli siitä minulle vinkannut jo jokunen aika sitten. Sanotaan näin että mä olen aika huono pitämään itsestäni huolta, tai saatika satsaamaan esim. meikkeihin. Ostan marketista sitä meikkivoidetta mitä oon käyttänyt jo monta vuotta ja sillä selvä. Ihonhoito tuotteisiin oon yrittänyt aikoinaan perehtyä, mutta aika lyhyt kestoisesti. Nyt kuitenkin tärkeän päivän kannalta ja hääkuvaakin ajatellen halusin ihan oikeasti kunnon meikkivoiteen ja puuterin että iho näyttäisi edes pikkasen paremmalta, sekä joitain ihonhoito tuotteita joka edes auttaisi asiassa.

Marssin siis naapurini suosittelemana kyseiseen myymälään, jossa sain aivan mielettömän upeaa palvelua, naamani meikattiin, testattiin meikkivoiteiden sävyjä ja kerrottiin tarkasti kuinka ihoa tulisi hoitaa ennen juhlapäivää. Olin aivan pyörryksissä. Sain kasan näytteitä mukaan, jolla hoitaa ihoa, sekä mukaan tarttui myös mineraali-meikkivoide sekä puuteri, jotka sai mun ihon näyttämään tasaiselta ja virheettömältä. Olin aivan myyty jo siinä vaiheessa.



Nyt sitten vaan katsellaan saadaanko tuotteilla tuloksia aikaan ja miltä meikkivoide näyttää kun alan itse sitä täällä levittelemään. Onneksi ystäväni tulee huomenna ja hänen kanssa harjoitellaan meikin tekemistä juhlapäivää varten. Halusin ehdottomasti tehdä meikin itse, koska haluan sen olla mahdollisimman luonnollinen ja mun näköinen. 
Huomenna olisi vielä tarkoitus viimeisen kerran sovittaa vaatteita. Maanantaina pitäisi käydä kyselemässä kukkien perään kukkakaupassa ja tiistaina on kampaaja ja siinä se viikko sitten vierähtääkin.  Ainoa mikä on jäänyt hoitamatta/hankkimatta on ne taulukehykset, jotka olisin halunnut rekvisiitaksi meidän hääkuvaan. Joku vinkkasikin jo aikoja sitten kommentissaan että niitä on vaikea löytää ja niin, se piti paikkaansa.
No viikko vielä aikaa, ei luovuteta. Ihan vielä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti