lauantai 5. syyskuuta 2015

Tällä viikolla..

Olen haistanut ensi kertaa syksyn tuoksun.

Meinannut myöhästyä bussista kun olen kuvannut aamu-aurinkoa.

Olen vaihtanut syksyn värejä kotiin.

Kerännyt käpyjä männyn alta sekä napsinut oksia kaadetuista puista.

Alkanut haaveilemaan villasukista.

Juonut kaksi lattea kahvilassa.

Olen pahoittanut mieleni päivän uutisista ja päättänyt etten koskaan enään aloita aamua uutisilla.

Halunnut ostaa tota, tota ja tota mutta en enään muista yhtäkään niistä..(paitsi ben&jerry`s jäätelöä jota haettiin tarjouksesta citymarketista :D)

Maksanut laskuja ja ihmetellyt miten tili vaan tyhjenee.

Suunnitellut uuden sohvan ostoa ja potenut siitä huonoa omaatuntoa.

Toivonut että joku muu voisi tehdä päätöksiä puolestani.

Ostanut lenkkarit.

Tajunnut että loppuvuoden jokaiselle kuukaudelle on jotain jännää odotettavaa
(konsertteja,lomaa yms..)

Ollut nälkäinen ja kiukkunen.

Syönyt ihan liikaa ja saanut vatsan kipeäksi.

Nukkunut yli 9tunnin yöunet.

Ollut liian kiireinen kaivautuakseni sohvan nurkkaan.

Kuullut ihania vauva uutisia työkaverilta ja nähnyt unia omasta vauvasta.

Päättänyt saada kaikki keskeneräiset käsityöt valmiiksi ja tuskastunut kun olen tajunnut että niitä on aika paljon :D

Kaivannut ystävän seuraa kahvikupin äärellä.

Olen tutustunut uusiin blogeihin ja uppoutunut kunnolla blogimaailmaan, todellisuus hämärtyen.

Käynyt korvapolilla ja saanut terveen paperit, ainakin korvan osalta.

Tajunnut että jos yrittää pissata hiljaa, niin sitä kovempi lorina, kiitos vanhat talot ja pahivseinät.

Tajunnu että kaikki on tosi hyvin just nyt.


ZsaZsa Bellagio – Like No Other: Oh Happy Day!:
https://fi.pinterest.com/pin/405886985141957997/

Entäs sinun viikko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti