tiistai 26. toukokuuta 2015

KESÄKASSI

Niin kun täällä aikaisemmin kerroinkin, osallistuin Vantaan aikuisopiston koukkua kesäkassi-kurssille. Syy miksi osallistuin kyseiselle kurssille oli ensisijaisesti vertaistuki.
Mun lähipiirissä mä olen ainoa ketä koukkua heiluttelee tai saatikka tekee käsitöitä
 (jos anoppia ei lasketa). Lisäksi toiveena toki oli oppia jotain uutta ja varsinkin kun kyseessä oli koukkuaminen joka minulle on tuttua lapasien muodossa, oli hauska ajatus oppia siitä taidosta jotain lisää.

Ja arvata saattaa, kaksi iltaa ja yksi päivä hujahti kivassa porukassa ja uusia asioita oppiessa.
Opettaja oli mukava ja inspiroiva. Muut kurssikaverit kannusti ja opasti oman taitonsa mukaan.
Mun kesäkassi pääsi hyvään vauhtiin kurssin aikana, mutta viime silaus jäi mulle kotipuhteiksi..
No niinhän siinä sitten kävi että arki ja kiire vei mennessään ja kassin tekele jäi lojumaan..

Kunnes päätin eilen illalla aloittaa ja tehdä kassin loppuun...
DADADAAAAA...
Kesäkassi. Ja ihan itse tehty.









Lanka: Lankamaailmasta (nyt en muista nimeä)
Kahvat: Uffista ostetusta laukusta (laukku maksoi 2e)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti