lauantai 25. huhtikuuta 2015

Onnen muruja menneiltä päiviltä

ja ehkä vähän tuleviltakin...


-Kevät kukat. Käytiin hakemassa Plantagenista orvokkeja.
Aamulla oli kylmä, toivottavasti kukat kestää pientä pakkasta.

-Puoliso kaivoi kukkapenkistä mun rakkaan mansikan taimen, joka siellä oli talvehtimassa jo toista talvea. Saadaanko siitä vielä tänäkin vuonna mansikoita? Sille pitäisi vielä löytää sopivan aurinkoinen paikka mihin laittaa se roikkumaan.


-Ulkona on paistanut joka aamu aurinko. Linnut laulaa ja tuntuu jo pikkasen kesältä.

-Avattiin eilen grillikausi kun ystävä oli kylässä. Katsottiin lätkää ja syötiin hyvin. Ihana perjantai.

-Puoliso toi reissusta tuliaisina mulle uuden NAPPULAN. hihiii..


-Naurettiin vedet silmissä kaupassa kun yritin selittää puolisolle että haluan selleriä kasvissosekeittoon. "Sitä vihreää, se pitkä sellanen.. no se selleri.." Puoliso katsoi minua silmät suurina, kunnes löysin sen mun sellerin, marssin puolison luo selleri kädessä ja totesin että TÄMÄ...
Johon puolisoni tyynen rauhallisena totesi "Rakas se on PURJO". No halusin siis PURJON.

-Kevättä saapui myös astiakaappiin. yhden muumimukin verran..
.

-Tänään tiedossa leffailua tukilapsen kanssa.

-Ensi viikolla mulla on "Koukkua kesäkassi"-kurssi. JEEE.


Pieniä paloja, Hymyjä, Hetkiä.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti