lauantai 29. marraskuuta 2014

Sata syytä olla onnellinen 12/100

(hups, olen unohtanut tänne kirjoitella näitä onnellisuus asioita.. noh pistetään pieni loppu kiri päälle)

KIRJAT.
LUKEMINEN:

Mä olen niin onnellinen että mua on puraissut lukutoukka.
Olen lukenut 6kirjaa ihan lyhyen ajan sisällä ja kävinpä kirjastossa pikaisesti hakemassa taas uuden kirjan.. Työmatkat ja kotimatkat ja illat ennen nukahtamista kuluu uppputuen kirjojen maailmaan.
Todellisuus häviää ympäriltä kun ahmin kirjan sivuja kerta toisensa jälkeen.
Ja kun kirjan viimeiset lauseet loppuvat pisteeseen, kaivan jo seuraavan kirjan ja olen valmis uuteen tarinaan.


Nämä kolme kirjaa luin äskettäin...
Kirja per viikko tahdilla..

Kirjojen tarinoiden kautta pääsee ihmettelemään ja maistelemaan eri elämää, tilanteita ja tapahtumia.
Se tuo mukanaan avarakatseisuutta ja antaa itselleen luvan tyhjentää pään omista murheista ja stressistä.
Kirjasto on tällä hetkellä mun paras kaveri.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti