sunnuntai 19. lokakuuta 2014

KENKIÄ,KENKIÄ !!!

Olen aivan super super onnellinen.
Tanssin ja hypin mun uudet kengät jalassa tai oikeasti kahdet uudet kengät.

Noh avaan tätä innostusta teille hieman.
Mulla on ollut ongelma, siis mun jaloissa on ongelma. Mun on tosi vaikea löytää mitään kenkiä mitkä tuntuisi jalassa hyvältä. Tai kengät saattaa tuntua hyviltä kaupassa mutta sitten pikkasenkin pidemmän matkan käveltyä ne puristaa,hankaa ja hiertää.

Syy tähän on se että mulla on tosi matala holvikaari ja sen seurauksena vaivasenluut on alkanut vaivaamaan
(häpeän mun jalkoja ja jo tän kirjoittaminen tähän tuntuu vähän ahdistavalta, mutta... mä olen vihdoin saanut aikaiseksi varata itselleni ajan jalkalääkäriin tän asian takia ja mä olen menossa torstaina jalkafysioterapeutilla jossa mulle suunnitellaan pohjalliset ja olen siitä tosi iloinen...) 

No mutta ne kengät.
Mä olen halunnut sellaiset aikuisten kengät. Sellaiset siistit. 
No sitten yhtenä päivänä ne vaan oli prisman hyllyllä mun nenän edessä.
Ihailin niitä ja tuskailin, arvasin ja pelkäsin ettei ne voinut tuntua mun jalassa hyviltä.
Puoliso pakotti kokeilemaan.
Ja apua. Ne oli taivaallisen hyvät ja on edelleen (olen kävellyt niillä jo paljon)



Noh, koska otsikossakin puhutaan KENGISTÄ..
Ei tää tähän pääty..
Vaan puolison raahasi mut yksi päivä Crocs-liikkeeseen (ja kirjaimellisesti raahasi koska mä en ole oikein ikinä välittänyt niiden kengistä, tai niistä reikätohveleista vaikkakin meillä on niitä ollut pihakenkinä mutta kuitenkin..)
Puoliso toi mulle saappaat ja käski kokeilla niitä,
ihmettelin että koskas tänne on tällaisiakin kenkiä alkanut tulemaan.
Ja apua, ne oli tosi ihanat jalassa. Siis ihan kun mun jalalle tehty. Myyjä tuli juttelemaan ja kertomaan niistä. Koska mä en voinut olla epäilemättä niitten kestävyyttä niin se vakuutti ja puhu mut pyörryksiin. Tai puhu ja puhu siihen asti kun mä näin paljon ne makois. Otin puolisoa kädestä kiinni (ja kyynel silmässä laitoin kengät takaisin hyllyyn) joo en mä tarvitse noita.
Mutta puoliso sanoi että kyllä ne otetaan nyt mulle, ja syyn miksi hän haluaa ne mulle ostaa hän aikoi kertoa myöhemmin. 
No mä mietin ja mietin ja ajattelin että josko puolisolla onkin joku alennus lappu, se ei vaan halua kertoa sitä. Ja niinpä me mentiin kassalle.

Liikkeen ulkopuolella puoliso ojensi mulle kenkä kassin sanoen; 
Ole hyvä, halusin ostaa sulle kengät koska olet maailman paras vaimo. 


 
i love.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti