keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

Aurinkoa ja villakoiria

Niinhän siinä sitten kävi, kevät yllätti ja tiedossa olisi kunnon kevät siivous.
Nimittäin tuo ihana ja rakastettava aurinko kun ei ole kauhean kiltti paljastaessaan kaikki pölyt ja likaiset ikkunat.
Minä olen yrittänyt ahkerasti putsailla kotia, pyyhkinyt pölyjä, vaihtanut verhoja (ottanut ikkunasta alas... ja tuossa olis pinossa uudet -kuka silittää), kaapit olen tyhjentänyt -mitkä roskiin, mitkä myyntiin (tuossa ne lojuu pöydällä jo kolmatta päivää).
Ainoa fiksu teko on se että vihdoin ja viimein saatiin pakattua 35kpl muumimukeja laatikkoon
Osa oli tiskikoneessa kuvan otto hetkellö

ja nostettiin ne makkarin kaapin perukoille. Käyttöön jätettiin 8kpl muumeja, niin ja onhan siellä niitä muitakin mukeja... jee, nyt keittiönkaapeissa on oikeasti tilaa, vaikka uusille mukeille :)

Lisäksi puoliso oli todella reipas ja aloitti ikkunan pesu urakan. Mä vihaan yli kaiken ikkunan pesua, voin tehdä muita hommia, mutta ikkunan pesu ei ole mun juttu.
Sellaista kevät puhunaa täällä...


Ja koska kevättä on ilmassa jaetaan sitä vähän eteenkin päin, joohan?
Ajattelin pistää haasteen, ihan pienen ja helpon.
Ajatuksena "Muistaa kanssa bloggaajaa".
Monen blogeja lukiessa, huomaa sivupalkissa tai loppu teksteissä toiveen kommenteista tai merkintää siitä että olet käynyt lukemassa. No kuinkas monta kertaa sitä sen merkinnän muistaa jättää saatika kirjoittaa kommenttia? itse ainakin olen tässä asiassa aika huono.
Siksipä siis toivon että otat tavaksi tai haasteeksi (vaikka viikon ajaksi) kommentoida edes yhtä blogia jota luet päivän aikana.
Itse ainakin tulen aina hyvälle tuulelle saadessani kommentin
joten jaetaan hyvää mieltä kommenttien välityksellä !!

Heippa Rallaa ja blogeja lukemaan :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti