sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Lankamaailma

Puolisoni ystävä oli muistanut minua syntymäpäivieni johdosta.
Sain lahjakortin lankamaailmaan. Ja niinkuin arvata saattaa ei mulla kauan nokka tuhissut kun keksin mitä kaikkea tarpeellista tarvitsenkaan.
Niinpä me suunnattiin tänään ostoksille.
Kasahan sieltä lähti mukaan :)
-Turkoosia kudetta (veljen vaimolle lupasin tehdä maton)
-Ihanaa moniväristä lankaa josta syntyy mun uuteen takkiin sopiva huivi
-Bambulankaa (tietenkin) rätteihin. Oon hurahtanut niihin.
-Bambupuikot oli tarjouksessa niin pitihän sellaisetkin ottaa matkaan :)

Niin ja mitä käsitöihin tulee niin siirryn tästä juuri päättelemään mun yhden ikuisuusprojektin (tai sen mistä meinasi tulla ikuisuusprojekti) Lapaset ovat pian valmiit!! (toivottavasti niistä kuvia vielä pian).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti