sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Mun pitäisi...

Ystävä tulee hakemaan mua klo.10 niille brunssille.
Olin päättänyt herätä ajoissa ja touhua aamun...
Heräsinkin ja lenkkeilytin koiria ihanassa lumipyryssä...
Ja nyt sitten pitäisi.....
Pitäisi pistää pyykkikone pyörimään,
tyhjentää tiskikone,
imuroidakin pitäisi..
Ja ne pölyt pyyhkiä...
Keittiön kaapit pitäisi pestä...

Mutta mä luistan.
Hahaa. joten tulin vaan kertomaan, että mä aion istua meidän pikkumakkarin sohvalla, katsella ulos ja virkata.

kyllä noi kotityöt ehtii tehdä muulloinkin.

Puolitoista tuntia tehokasta aikaa,
koska puolituntia pitää jättää koirien ulkoiluttamiseen, siitä en kehtaa luistaa kuitenkaan.

Ja tähän ei ole nyt mitään kuvaa..
Koska kiire aloittamaan se kuuluisa käsityö-hurmos.

Ihanaa sunnuntaita.
<3

(josko täällä pian vilahtaisi muutakin kun rättejä...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti