perjantai 25. syyskuuta 2015

Heijastin teippi

Näin instagramissa Lankahelvetin Hennalla kuvan jossa hän oli tuunannut heijastinteipillä koirien hihnoja.. Ja tietenkin mulle tuli ihan pakottava tarve saada tuota kyseistä teippiä.
Mä rakastan syksyä ja pimeitä iltoja, mutta samalla myös oikeasti pelkään ettei autoilijat ja pyöräiliät nää mua tai koiria liikenteessä. Siksi meillä on yksi jos toinenkin heijastin..
Mulla takissa,repussa ja koirille olen ostanut heijastinliivit sekä kahden koiran remmissä pitäisi itsessään olla heijastin,mutta ne on kyllä käytössä ja pesussa kuluneet jo ihan olemattomiin.


Mutta heijastimia ei oikeasti voi olla koskaan liikaa, eihän..
Niinpä meillä oli muutenkin asiaa Clas Ohlsonille niin haettiinpa sieltä samalla mukaan heijastinteippiä.
 Tuunasin muutamalla heijastin palalla koirien hihnat, 
ajattelin että kokeillaan toimiiko ja lisään sitten tarpeen mukaan.



Nyt päässä surisee ja hurisee että mihin tätä teippiä voisi vielä käyttää,
teippi vaikuttaa lupaavalta, kiinnittyi helposti ja näyttää pysyvän vaikka sadesäällä.

Turvallista syksyä siis :)
Heijastin on halpa henkivakuutus.


1 kommentti:

  1. Onko tuo teippi ollut käytössä kestävä? Pitäs itsekin hommata, niin pohdin että mitkä olis hyviä ja mistä kannattaa ostaa

    VastaaPoista