lauantai 28. helmikuuta 2015

Kokki kolmonen

Ihanaa Lauantaita kaikille !
Mulla on jotenkin Super fiilis päivä.

Heräsin klo.6.45 ja hymyssä suin hyppäsin ulkovaatteisiin ja eikun lenkille koirien kanssa.
Mun fiilikseen varmaan vaikutti myös se että vietin eilen ihanan illan entisten työkavereiden kanssa teatterissa, oltiin katsomassa Peppi Pitkätossua ja se oli muuten hyvä. Suosittelen.

Ehdittiin aamun aikana vielä käydä koirapuistossa (eli lenkillä toistamiseen) ja sitten mulla iski kokkikärpänen.
Hääräsin aamun keittiössä.
Ja ruokapöytään ilmestyi tuosta vain jauhelihapihvejä höyrytettyjen kasvisten kera
sekä feta-kinkku piiraita. Nams.

Nyt odottelen kahvia ja iltapäivällä me suunnataan katsomaan Jokereiden peliä Areenalle.
Aika mukavaa sanoisin.

mutta..
Jos herkku hammasta kolottaa ja särkee niin teeppäs Banoffee.
Se jos mikä saa hymyn huulille, ihan jokaiselle.
Mä kokeilin nyt ekaa kertaa kondensoitua maitoa joka oli jo valmiiksi karamellisoitu ja
mielestäni Banoffeesta tuli ihan yhtä hyvää...

Pohja:
300g keksejä
100g margariinia

Täyte:
Kondensoitumaitoa prk (keitä 3tuntia tai osta valmiiksi karamellisoitu)
2 banaania
kerma (vatkataan vaahdoksi)
ripaus sokeria/vaniljasokeria

Koristele haluamallasi tavalla ja nauti.
(mä yritin epätoivoisesti soveltaa jotain sydäntä kaakaojauhosta...Hmm..
ei ihan mennyt niin kuin piti.. joten jouduin soveltamaan lisää, onneksi se ei makuun vaikuta)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti