torstai 9. lokakuuta 2014

Synti

Luin työmatka lukemisena Katja Kallion Syntikirjan.
Se oli helppoa ja kevyttä lukemista, ja luin sen ihan liian nopasti.
Tänään nimittäin paniikissa yritin kirjastosta etsiä uutta lukemista, tuloksetta....

No mutta mitä niihin synteihin tulee, niin tässä minun tämän päivän synnit..

1. Kävelin punaisia päin liikennevaloissa. (vihaan ihmisiä jotka tekevät näin, miten voi olla niin kiire ettei valon vaihtumista voi odottaa)
2.Sylkäisin purkan maahan. (purkat, pitkäkarvainen koira, kiva,kiva)
3. En pessyt käsiä vessassa käynnin jälkeen. (hmm..)
4. Söin ja AIJON syödä herkkuja vaikka ei ole herkkupäivä (tiedättehän, kerran kuussa?)
5. Syyllistin ja syyllistyin. ( Ihanan Lauran-blogissa kuvailtiin ajatukseni paremmin kuin itse osasi).
6. En auttanut eksynyttä miestä joka haahuili kartan kanssa (se puhu englantia, mä en..)


ups.

Uskallatko sinä paljastaa syntisi?

2 kommenttia:

  1. Ooo. Piti tulla tänne kurkkimaan, että mikä teksti se sellainen on, mistä on tullut käyntejä mun blogiin. Kiitos kauniista sanoista <3

    Syntikirja ei muuten kuulosta ihan kevyeltä työmatkalukemiselta ;) Mulla seisoo se tuossa kirjahyllyssä koskemattomana. Ostin joskus pokkarin alesta ja mietin, että jollekin matkalle olisi hyvä ottaa. Vielä en oo saanut sitä aloitettua.

    Mun tän päivän synti on laiskottelu. Oon ollut työkokeilusta niin poikki, etten oo tehnyt tänä vapaapäivänä yhtään mitään. En edes niitä asioita mitä olen luvannut. Ja illalla aion vielä syödä suklaata !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei se kuullosta kevyeltä, mutta siihen nähden että tällä hetkellä työmatka kirjana on ollut 875grammaa, keskosesta kertova kirja joka joka aamu saa mut itkemään junassa. Kiitos kommentista ja niin muuten laiskottelua ei lasketa synniksi. Ja suklaa, hmm.. ei sekään paha ole :))

      Poista