tiistai 9. syyskuuta 2014

Sata syytä olla onnellinen 10/100 ARKI

Mä oon tällä hetkellä tosi onnellinen meidän arjesta.
Hää hömpötys on takana päin ja juhlat juhlittu. (huh).
Päätettiin puolison kanssa että loppu vuosi keskitytään nyt vain olennaiseen,
ei suurempia suunnitelmia eikä tulevaisuuteen katsomista, vaan ollaan ja nautitaan tästä hetkestä.

Ehkä kuullostaa hölmöltä, että pitääkö tuollaisista asioista päättää
-mutta koska kyseessä olen minä, joka väistämättä tykkää suunnitella asioita, on parempi tuollaisetkin asiat keskustella. (puoliso on meillä se hetkessä eläjä, mä taas mietin jo mitä tehtäisi ehkä huomenna ja tiedän mitä voitaisi tehdä viikonloppunakin).

No mitä se meidän arki sitten on?
Töitä, koiria ja yhdessä oloa. Sellaista ihan tavallista, mutta yhdessä jotenkin erilaista.
Viihdytään molemmat tosi hyvin kotona. Tykätään kölliä iltasin sohvalla ja jutella/katsella telkkaria.
Tykätään touhuta koirien kanssa. Tehdään ruokaa ja syödään yhdessä.
Rakastan kirjoittaa kauppalistaa ja pyöriä puolison kanssa ostoskärryjen kanssa kaupassa tulevan viikon ruokia miettiessä.
Tykätään molemmat meidän töistä ja sen tuomista haasteista.

Mä tykkään tästä, just nyt, tää on näin kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti