sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Upotin sormet multaan

Mulle iski hirveä huushollaaminen.
Kotia olen laitellut ja kaappeja siivoillut.
Ruokaa laittanut ja suunnitellut ensi viikolle ruokia.

Mutta mikä parasta, kävimme puolison kanssa shoppailemassa taimitarhoissa. Mä olen aina haaveillut omasta herukkapensaasta ja anoppi osasikin kertoa että sellaisia on olemassa myös rungollisia joita voi kasvattaa ruukussa. No mun oli pakko saada sellainen.
Lisäksi ostimme muutaman mansikan sekä yrttejä (niin ja tarttui mukaan kahdet kengätkin tosin XXL-urheiluliikkeestä.)

Tältä näyttää takapihalla:

Tilli,Basilika,Tammenlehtisalaatti

Chili ja herneenversot

Mansikoita ja minttua

Rungollinen Punaherukka
Nyt vaan peukut pystyyn että näistä jotain tulee.
Aurinkoa siis kiitos. Mä lupaan hoitaa kastelemisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti