keskiviikko 11. kesäkuuta 2014

Itseni herra

Tää biisi on ehdoton mun voimabiisi tällä hetkellä.
Sanat osuu ja uppoo joka kera kun tää biisi kantautuu mun korviin.

Hetken vielä valo soljuu
ennen kuin se katoaa
vartin verran tässä murehdin
ennen kuin mä nukahdan
Muistinko mä laskut maksaa?
matot viedä pesulaan?
Rakkailleni sanoinhan
Yli kaiken välitän

Muistinko olla
Itseni herra
Muistinko tehdä
niinkuin tahdon

Muistinko kiittää
arvoa antaa
Muistinko ottaa
omaa aikaa?

Jos tämä ois iltani viimeinen
osaisinkin olla onnellinen
Muistinko olla
itseni herra
tänäänkin?


Onneksi mä virheen myönsin
sillä riidan heti selvitin
Ei jäänyt tuli kytemään
Ei mieltä jäytämään

Muistinko mä kuuta katsoo
Ja unelmoida joutavaa
Virheilleni naurahtaa
tää ei oo niin vakavaa

Muistinko olla
Itseni herra?
Muistinko tehdä
niinkuin tahdon?

Muistinko kiittää
arvoa antaa
Muistinko ottaa
omaa aikaa?


Kuningas oon... tänäänkin
Vallassa oon .. tänäänkin
Kuningas oon

Muistinko olla
Itseni herra?
Muistinko tehdä
niinkuin tahdon?

Jos tämä ois iltani viimeinen
osaisinkin olla onnellinen 

Kiitos Jannika B!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti