perjantai 27. kesäkuuta 2014

HURAHDUS

Mulla on joku ihmeen lankahamstraus päällä..
Ollaan juostu ja laukottu ympäri Kemiä ja Keminmaata, koska mä haluan Novitan Miami lankaa,
keltaista kiitos.

Mutta mitä vielä.. ei löydy koko miami ja sieltä mistä sitä löytyy niin lojuu ale-laarissa?
täh?

Onneksi puoliso jaksoi vielä yhteen kauppaan juosta mun kanssa, koska sitä lankaa on pakko saada..

Ale-laarissa sielläkin köllötti kaikki miamit.

Puoliso auttoi penkomisessa, tuloksena kolme keltaista kerää, jee, enään kaipaisin kahta..
Täytää jatkaa kotona etsintöjä..


Kuva novitan sivuilta.

LISÄYS:
Anppi lähti mun kanssa vielä laukkomaan muutamaan potenttiaaliseen lankakauppaan,
ja löytyi.. Nyt on 5kerää miamia keltaisena, mitä niistä syntyy.. Huomenna tartun lankarulliin ja koukkuun.

4 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Oon koettanu tässä toppuutella ku kolmen viikon päästä ollaan menossa Karnaluksiin.. apuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii :) lanka himo on aika paha kun se sattuu kohdalleen...

      Poista
  2. Joko se Miamikin poistuu (taas) Novitalta? Ho voi höhlä! Täytyy käydä penkomassa löytäisinkö vielä muutaman kerän ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitä mä vähän ihmettelen itsekin.. Kävin novitan sivuilta katsomassa mutta en löytänyt mitään tietoa että se olisi loppumassa.. Mutta ainakin täällä kemin suunnalla alkaa näyttämään siltä. Ja varsinkin tuo keltainen on kaikkialta loppu..

      Poista