torstai 29. toukokuuta 2014

Elämän myllerrys.

Voin sanoa että tiedän jo nyt että vuodesta 2014 on tulossa muutosten vuosi.
Paljon paljon hyviä asioita ja joitain ei niin hyvääkään mahtuu aina matkaan,
mutta keskitytään hyvään tällä kertaa.

Meidän hääjuhliin on enään.... apua.....

16päivää


Hui. No siis kaikki on melkeinpä valmiina.. 
On ollut ihana järjestellä juhlia, jotka tulee olemaan elämäni ensimmäiset ja toivottavasti viimeiset hääjuhlat. Jännittää saada kaikki läheiset samaan aikaan samaan paikkaan ja toivoa että kaikki varmasti viihtyy. Kuukausien ainaka olen paljon pohtinut että olisiko se ja se ja sekin pitänyt kutsua, mutta olen ollut itselleni armollinen, pienet juhlat se on meidän juttu. Paikalla vain ne läheisimmät.

Tämä juhlien järjestely on vienyt tästä vuoden alusta ihan kiitettävän osan, lisäksi puolisoni aloitti opiskelut. Onneksi vain kerran kuukaudessa on lähiopetuspäivä ja tehtäviäkin toistaiseksi on tullut suhteellisen vähän. Tämän lisäksi olen auttanut veljeni vaimoa hänen opiskeluissaan, ollaan yhdessä tehty tehtäviä ja se on vienyt suuren ajan viikonloppu illoista ja joskus töiden jälkeenkin. Nyt muutama viikko niin hän valmistuu. Mahtavaa!!
Lisäksi olen ollut suurena tukena ja turvana veljeni perheessä, siellä opiskelee nimittäin myös rakas veljeni. Apuna ollaan ollut henkisesti, fyysisesti, psyykkisesti ja vaikka miten. 
Voimia se on vienyt mutta antanut myös paljon. 

Ja lisäksi minulle suurin ja isoin asia mikä tapahtuu muutaman kuukauden päästä.
Lähden virkavapaalle ja menen tekemään toista työtä. 
Olen ollut samassa työpaikassa 8vuotta. Rakastan työtäni, mutta nyt tuntuu että tarvitsen jotain uutta.
Nyt kun asiat ovat lähteneet rullaamaan ja kaikki on sovittu olo on helpottunut.  mutta....
Rohkeuden tilalle on hiipinyt pelko. Hui. Jännittää uusi työ, uudet ihmiset, uudet paikat ja kaikki.
Uskon kuitenkin vahvasti että näin on hyvä. Ja minulla on aina mahdollisuus palata takaisin. Niinkuin nyt ajattelenkin, lähden vain oppimaan uutta ja palaan sitten joulukuussa (ehkä).

Onneksi meidän kesälomaan on enään 8työpäivää. Sitten kolme viikkoa lomaa...
Joka taitaa tulla aika tarpeeseen.

2 kommenttia:

  1. Onnea tulevaan koitokseen ;) täällä innolla odottelen sitten kuvia ja muuta!

    Pakko kommentoida muutenkin, kun Maaria laittoi terkkuja. Kyllä taas huomaa miten pieni on maailma! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, kiitos :) juuh mä aloin laskemaan 1+1 ja sitten Maaria sanoi tuntevansa sinut. Hauskaa :))

      Poista