sunnuntai 2. helmikuuta 2014

Lankalaihis?

Monessa blogissa tulee lukeneeksi että bloggaajilla on menossa lankalaihis, käsitöitä tehdään ja pyritään saamaan lankavarastoa tyhjemmäksi.
Noh mitäs kuuluu minulle?
Lankalihavuus? ehkä?
Mutta tästä voi oikeastaan syyttää vain ja ainoastaan mun puolisoa.
Katsokaas, kun pyysin että hän käyttäisi mua lankamaailmassa. Tarkoituksena oli ostaa harmaata lankaa veljen vaimon tulevaan pipoon. Noh löytyi sitä harmaata lankaa, mutta puoliso oli sitä mieltä että kun tänne asti tultiin niin ota nyt sitä lankaa sitten ihan kunnolla....

hmmm...


Nyt sitä sitten on, kymmenen kerää enemmän.
Ja mitä siihen pipoon tulee. Se syntyy näitä lankoja yhdessä käyttäen;


Kuinkas sinun lankalaihis/lihotus sujuu?

2 kommenttia:

  1. Eihän sitä sitten voi olla ottamatta ottamalla, jos oikein vierestä kannustetaan ;) Lima on tosi kivaa lankaa, tein siitä Shalomin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mä oon tykännyt tuosta langasta myös kovasti :)) Eli onneksi sitä on nyt monta kerää tallessa...

      Poista