keskiviikko 25. joulukuuta 2013

HääKampaus

Mulla oli varattu aika mun luotto kampaajalle, Villi Vaniljaan.  
Juhlameikin päätin toteuttaa itse, kaverin opastuksella.
Mietin ja pohdin että millaisen hää/juhlakampauksen mulle oikein saisi koska mulla tosiaan on toiselta puolelta lyhyet hiukset ja toisella puolella roikkuu tuollainen hiippa.
Mutta onneksi annoin vapaat kädet kampaajalleni, koska se kannatti.
Tukasta tuli aivan mielettömän upea, en olisi edes uskaltaltanut haaveilla tällaisesta.

kuva otettu loppu illasta


Lisäksi kampaajani oli järjestänyt minulle ns. häälahjaksi kunnon prinsessa kohtelun.
Kampaajani oli järjestänyt minulle meikkauksen ja kynsienhoidon. Silmät suurina siirryin tuolista toiseen, taas toisen ihmisen hemmotteluun. Ja olo oli kuin prinsessalla konsanaan.
Meikki oli upea, tukka aivan mahtava ja kynnetkin kimaleteli kauniisti. Jotain sellaista mitä en edes olisi uskaltanut haaveilla. Minunlle piti tehdä vain juhlakampaus.
Kyyneliltä ei vältytty.
Vielä tänäkin päivänä ihmettelen, miten ihana yllätys se oli kampaajaltani, joka oli järjestänyt minua varten tämän kaiken.

Ainakin tästä tiedän että luottokampaajaan voi aina LUOTTAA.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti