torstai 6. kesäkuuta 2013

*Haukotus*

Väsy.
Nyt jo muutaman viikon olen ihmetellyt tätä mun tavallisesta poikkeavaa väsymystä. Aamuisin meinaan nukahtaa junaan (en ikinä nukahda junaan). Yksi aamu naapuri penkissä istuvalla oli hauskaa, kun havahduin pystyyn juuri kun olin notkahtamassa eteenpäin. Onneksi seuraava pysäkki olikin jo se millä mun piti jäädä pois, niin ei tarvinnut siihen jäädä häpeämään.
Päivisin töissä pitää pysyä kokoajan liikkeellä, kun muuten silmät meinaa väkisin painua kiinni ja leuka on kipeä haukottelemisesta. Kotiin taas kun pääsen, niin olen parina päivänä jo ottanut melkein tunnin unet (ja tämä kaikki on aivan epätavallista minulle). 

No onneksi oli ylitöitä ja johtaja ilmoittikin että voin olla loppuviikon vapaalla. Kiitos, mielelläni.
Tänään on sitten nukuttu, eilen sammuin ennen kymmentä, heräsin neljältä (koiralle, kiitos) nukahdin uudestaan kuuden jälkeen ja heräsin puoli kymmenen. Nyt ainakin tuntuu siltä että olo on pirteämpi. Josko se tästä tasaantuu kun pääsee uuteen rytmiin. Töitä olisi vielä kuitenkin neljä viikkoa edessä ennen kuin kesäloma alkaa. 

Mutta pakko myöntää että on erilaista viettää vapaapäivää näin ex-tempore, normaalisti olisin heti sopinut jotain ohjelmaa, lähtenyt ehkä Kotkaan kummipojan luokse tai vähintään järkännyt kaveri tapaamisia yms. Nyt kun en ehtinyt valmistautumaan tähän minilomaan mitenkään voin oikeasti vain olla (vähä niin kuin pakostakin). Jos kuitenkin aurinko hellii tuohon malliin, kaivan pesuvehkeet ja menen ulos pesemään meidän aitoja, viikonloppuna kun olisi tarkoitus alkaa niitä maalaamaan. 

Niin ja minähän lähden lauantaina Tallinnaan, perinteiselle risteilylle työporukan kanssa. Kivaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti