torstai 16. toukokuuta 2013

ViherPeukalointia

Tätä en olisi uskonut vielä edes viime kesänä.
Mä tykkään että on oma piha ja siellä kukkia ja sopivasti nurmikkoa.
Mutta sitä en olisi uskonut että se olen minä joka siellä pihalla haravoi, kastelee kukkia, nyppii rikkaruohoja ja viherpeukaloi oikein kunnolla.
Mä en vaan oikeen ymmärrä noitten istuttamisien sun muiden puutarha hommien suhteen. Ehkä syy on siinä ettei mulla aikasemmin ole ollut omaa pihaa (ennen kun kaksi vuotta sitten tänne muutettiin).
Mutta tosiaan se kaks vuotta tässä meni ennen kun mä lämpenin tuolle pihan hoidolle.
Nyt mua melkein ahdistaa kun nurmikko on huonossa kunnossa talven jäljiltä, kastelen sitä ja levittelen apilan siemeniä paremman toivossa.
Kesä on vasta alussa, saa nähdä mihin tää mun innostus on menossa. Tartunko todella vielä ruohonleikkuriinkin tänä kesänä (se kun on ollut täysin puolison hommia).



Tämmöisiä siellä tällä hetkellä "kukkii"
Ja melkein uskallan jopa syyttää viherpeukaloa blogi hiljaisuudesta, se kun ajaa mut ennemmin ulos kun koneen ääreen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti