sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Saako nauraa..

Tässä muutama arkinen kömmähdys johon törmäsin ihan vain sattumalta...

Olin kävelemässä töistä kotiin, ihan tuossa meidän kodin lähellä. Edessäni käveli kolme ihmistä, kaksi naista ja yksi mies. Yhdellä naisista oli mustat nahkahousut jossa oli saumat (ilmeisesti) takana ja edessä.. (sellaiset, tiedäthän). No se miksi kiinnitin huomiota kyseisiin housuihin oli se että ne näytti jotenkin hassuilta pakaran kohdalta.. sauma oli revennyt PIIIITKÄLTÄ matkalta ja naisen pakara kurkkasi reijästä aina kun hän astui eteenpäin... Hups

Toisena päivänä olin tulossa junasta kun juuri ennen ovet avautumista nainen hyppäsi junan vessasta ulos. Katsoi mua juuri sen näköisenä että "huh meinasin mennä pysäkkini ohi" katsahdin takaisin ja hymyilin. Nainen laukkasi ohitseni ja minä melkein repesin kuuluvaan nauruun. Naisen housuista liehui PIIIIITKÄ vessapaperi... Melkein teki mieli huutaa että hei, tuota...

Noh koitti taas eräs päivä, istuin bussissa. Vastapäätäni istui iäkäs nainen, sanotaan että mummo.
Minä katselin maisemia ja kuin sattumalta jotenkin kurkkasin mummoa, samalla se haukotteli ja hups vain, tekohampaat hyppäsi suusta suoraan hänen syliinsä. Vaivaantuneena mummo yskäisi, nosti hampaat suuhunsa ja oli kuin mitään ei ollut tapahtunutkaan.
Minä onneksi jäin seuraavalla pysäkillä. Naurua pidätellen.


Ja kaikki kolme sattumaa sattui vielä saman viikon aikana, jossain vaiheessa mieleen tuli jo että olenkohan piilokamerassa!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti